~You're the only one i see, even if you're not talking to me~

 
Lyssna medans, nu kommer ett bomb kärleks inlägg. <3
Kärlek har jag just nu. I min mage känner jag fjärilar. Jag har aldrig varit såhär kär. Detta är verkligen MAGI. Bara att han har samma känslor för mig gör mig obeskrivligt glad. Och sättet allt hände på var bara helt otroligt. Vi sågs egentligen först i förskolan och var väldigt bra vänner, o alla trodde att vi var ett par. Då störde vi oss på det, för det var vi ju inte. Men nu är det en helt annan sak.
 
Att bara höra honom prata får mig att le, och det gör min hela dag. Jag hoppas att denna kärleken seriöst aldrig tar slut. Vissa tänker säkert att man inte vet vad kärlek är när man är 12. Men gud vad fel det är, att man inte ens minns hur det var själv liksom. ;)
 
Hur allt gick till, hur vi blev ett par...Hmm? Borde man berätta? Beskrivningen ni fått visar ju hur jag känner mig tydligt. Vår kärlek är stark...Men, jag antar att det inte är någon fara att säga, för jag vet själv hur nyfiken man blir! ;)
 
Det började med att jag la ut en bild på insta där det stod att  jag skulle svara ärligt på vilken fråga som helst hur personligt det en var. Och haha vad tror ni hände? Jag gick in på kik och såg att B hade skrivit vem är du kär i? Lätt att jag fick panik. Han var ju den personen. Men han hade kopierat min bild haha. Så vi fick bråka om vem som skulle säga först...
 
Och övertalnings mästaren (jag) vann. ;) Så då fick jag veta att det var jag han var kär i...Mitt hjärta slutade slå och jag trodde att han skämta. Det tog mig ett dygn att fatta att det var verklighet. Men detta var den 28 februari. :) Datumet gå inte att glömma!! <3
 
Jag är säker på att detta håller länge. Det är vi två. <3 Love on top! For sure. Everything's on top right now! Alla borde ta sånna chanser som B gjorde. <3 Se hur bra det gick. <3 Love on top kan det bli för er med ju. <3 I LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE! ( i <3 love)
 
/Apan med kärlek upp till öronen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback