Svar på frågestunden!

Här är svaren på era frågor! Hoppas att ni blir ap-nöjda med svaren. ;)
 
1.vad gillar du sämst med dig själv? Att jag inte kan förvandla bananer till levande bananer med armar och ben.
2.Vad gillar du bäst med dig själv? Att jag har apkrafter. ;)
3.Varför vill du blogga? För att jag älskar att skriva och att fixa designen. :)
4.Är hästen i headern din häst? Nej det är det tyvärr inte, men det är mina favorit häst på ridskolan som jag ska få rida 4 gånger i rad. 2/4 kvar. ;)
5.Har du någonsin slutat vara vän med någon på grund av ett bråk? Ja en gång för riktigt länge sedan..
6.hur många har du varit ihop med? 2.
7.Har du en kille och isf vad heter han? Ja, han heter Benjamin.
8.Isf hur länge har ni varit tilsammans. 2 veckor och 5 dagar. ;) 
9.Isf vem frågade chans? Ingen faktiskt. Det hände mer lixom.
Apa/elefant
Häst/ponny
Spel/irl
Godis/glass
fanta/coca-cola
Bok/Serietidning
Har du några djur? Ja, ett marsvin och en undulat.

Varför heter du apmagi? :/ lite konstigt namn... För att det är ett skämt jag och Benjamin har. Och det är väll inget fel på det?

Brukar du säga YOLO och LOL och sådant? Nej bara Lol.
1.Om du fick vara ett djur vilket skulle det varit. Elefant helt klart! Jag vill känna hur det känns att ha en snabel och stora öron. :) 
2.Har du haft någon blogg innan? Ja några stycken.
Tack för alla frågor! Blev jäätte glad! :) Chabba så länge! ;)
 
/Tröttapan

Kommentarer
Postat av: Sofie

Sv: Tack så mkt! :D

2013-03-17 @ 20:48:43
URL: http://ruthsofie.blogg.se
Postat av: Samsam

Cool blogg! Kommer jag helt klart fortsätta läsa :D

2013-03-17 @ 21:10:24
URL: http://sansann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback