Filmeeer!

Jag har vart hos Benjamin<3 nu, så under den tiden fattar ni nog lite att man vill ta vara på tiden. :) Men jag ska göra 2 filmer just nu, de kommer upp här på bloggen sedan. All for you!
Dagens humör: Strålande som solen vi alla saknar!!
Dagens livsform: Ett stort apglatt o galet hjärta! <3 <3
Dagens outfit: One piiiiieeeceee!
Dagens låt: SKYLiMiT - YOHIO
 
 
Jag och Linnéa i min klass bråkade om vem som är bäst, YOHIO eller JB. Men klart det e YOHIO! Eller hur?? Hon hatar YOHIO och jag hatar JB så det blev en lite oseriös konflikt. Men ingen riktigt vann...Tsk, YOHIO är söt eller hur?  men han ser ut som en riktigt söt tjej. Jag är inte lesbisk det vet ni ju ;) Men asså hgdfjslksld jag får damp lol. Sedan så ritade Adam med en penna på min hand så jag fick jaga tillbaka med en penna i högsta hugg! ;) Men jag fick honom inte för min lärare sa till...Jag ska få honom i morgon! ;)
Så fin bild på mig och B (ett smeknamn för Benjamin. ;) )
Men vi får ses snart, jag ska koppla av o lyssna lite på YOHIO, klart.
Fin man ee!
LOL.
//Apan som ska få hämnd...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback